Valborg

2013-04-30 / 15:42:48
Ha en bra valborg allihopa! Jag jobbat till kl 23 så det blir ingen valborgs firandet för mig inte. Även fast jag efter jobbet skulle kunns hinna ta ett par nånstans. Men nej, jobbar imån. Men inte ens speciellt sugen! Slösade upp en massa pengar förra helgen så nu blir det o snåla. Marianne kommer om en vecka och måste ha råd och gå ut med henne osv :) 
Betydligt dyrare att gå ut här än vad i happis. (eller torneå menar jag)
har klarat en kväll med 200-300kr (inkl. öl innan krogen)
Här kostar endast inträde typ 100kr billigaste ölen går på ca 70kr, drinkar över 100spänn.
Var på uteserveringen i lördags och två maträtter och två öl gick på typ 422kr Men eftersom jag äter ute så sällan så var det värt det :)
 
2 dagen utan cigg.. Går galant! Har snus så det hjälper men! Vanan är det jobbigaste. Drack kaffe i morse. Ingn cigg i ena handen kändes konstigt. Men ähh skit samma! 
fest röka kommer jag iallafall att göra! Ingen ide ens att försöka klara sig utan. Tex om man sitter nånstans på uteservering och sitter ute och dricker bärs. Då måste man ha en cigg. Men kanske blir man av med den vanan också? 
 
Det var väl allt för idag. Sitter i tåget på G till jobbet och börjar närma mig sankt eriksplan så 
hejdå!!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: