trög

2013-04-29 / 20:07:36
fatta vad trög man är första arbetsdagen efter att man varit ledig helgen. Hade en trevlig helg faktiskt! Nu när man hade råd så åkte vi till söder och satt på uteserveringen medis ett bra tag åt och drack några öl med Kai men sen när solen höll på o gå ner så flyttade vi oss till en annan uteservering mot solen som värme skönt. Satt där i säkert 2 timmat och tog öl. Sedan åkte vi till gamla stan till en krog och tog några öl till och dit kom Kais två kompisar och vi satt där till 00.30 och promenera iväg till slussen och plocka med oss mat från donken och åkte hem. 
En mysig lördag :) 
Igår tänkte jag när jag tog ett par bloss från cigaretten och tänkte fyfan va äckligt. Kan aldrig röka om jag är bakis. Men var faktiskt inte bakis igår. Men det smakar helt enkelt inte nästa dag. Och i lördags hade jag köpt snus catch eucalyptus så höll käften igår och snusade i stället och sitter på donken nu för har rast och har 7 eleven brevid mig. Är rätt sugen på o hämta cigg. Man måste få cigg efter maten. Men jag plockad upp snus dosan och tog snus istället. Alltså har varit utan cigg i över 24h Inte ens speciellt sugen förutom nu efter maten. Morgon kaffet hoppade jag över idag för det tar jag alltid en cigarett till. Vi få se jag tror dethär kommer att funka :) Nu måste jag kila iväg och fortsätta jobba. 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: