Omg..

2013-04-24 / 23:25:37
Sitter på tunnelbanan påväg till Kai slutade jobbet precis. Hur kan 4 tjejer i min ålder göra av sig så mycket väsen i en vagn.. Fulla som svin,skriker och skrattar och pratar om Idiot saker. Hade jag inte hört att dom pratat om ålder så hade jag gissat på 14år och första fyllan.
jag vet att jag också kan bli tjatig och lite högljud kanske. Men hur full jag än är vet jag att jag inte är som dom där fjortisarna. Jag kan bete mig hyffsat. Inte alla gånger men inte sådär illa som tjejerna där. (nu hoppa dom av som tur)
Och skulle det hända att jag nångång skulle bete mig som dom där skulle jag vara nykter resten avmitt liv!! 
 
-MinnaaPee
 
framme vid gullmarsplan snart så jag avrundar här :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: