Glada nyheter! :)

2013-04-10 / 15:43:14
Riktigt bra dag idag! Solen skiner och bra nyheter.. Min käraste Marianne kommer hit den 8maj <3 Vi har pratat mycket om det att hon ska komma hit. 
Men det har varit lite krånligt eftersom hon går skola och över en helg är ju inte kul och komma. Tiden går då alldeles för fort! Men 8maj är en onsdag och hon har ledigt ons,tors,fre och sen är hon fram till söndag då. 5 härliga dagar jag väntar på!! Ska åka och möta upp henne på arlanda och fan va najs! Hoppas på bra väder sitta på uteserveringar ta bärs, Festa o shoppa..
:) 1 månad kvar. Hoppas den går fort nu!! :) Thihi..
 
nu avrundar jag här eftersom jag strax är på jobbet!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: