Boooring!!!

2013-04-30 / 23:49:34
japp då sitter man på fridhemsplan och väntar på Kai och han hade visst med sig topi & anu oxå. Jag sa att jag slutar 23 men här sitter jag och väntar på dom. Har suttit sen 23.15 fast jag var en sväng på 7 eleven och köpte en öl o cigg. Var tvungen för orkade inte sitta här nere i t-banan och vänta på dem. Och eftersom dom är så sega på o komma så är fom först här 00.00 om jag vetat de före jag gått till 7-eleven hade jag köpt några öl till. De kom en grabb emot och frågade om d fanns nå bra ställe att gå tillhär vid fridhemsplan men svarade att jag int vet för jag hänger int här. Jaha svara hanoch frågade om jag ville följa med och ta ett glas men svarade nej jag väntar på mina kompisar. Borde ha gått md eftersom det tar sån tid för dom. (skämt o sido ;P) blääh hatar o vänta. Har fått vänta på jobbet en massa idag. Egentligen hade jag bara vela dra o sova efter jobbet. Men jag ska tydligen med dom och ta några bärs. Tycker inte om o dra ut direkt efter jobbet. Man ser ut som fan efter en 7 timmars arbetspass. 
Pluss att det är valborg alla är ute finklädda och jag går i skitiga sneakers och jeans och luktar skit säkert efter jobbet :D Orkar inte bry mig.
Men tänker inte vara sent elle dricka mycket. Har jobb imån men först 16 men sparar mina pengar till nästa vecka. Tycker det är så jävla dyrt att dricka här jämnfört med torneå. Så högst två öl för mig! Sen räcker de. Är inte på humör efter jobbet. Plus att jag alltid anstränger min rygg väldigt mycket vid sista besöket hosen klient så får väldigt ont ibland. och nu värker det! 
 
slut tjatat!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: