9 April

2013-04-09 / 15:37:08
tjena! Tisdag, och är påväg till jobbet. Jobbar fram till fredag. Känns härligt med att vara ledig helgerna och tycker om mina kvällspass. Men de jobbiga är att jag sover sent fram till 12 typ och sitter uppe och glor på tv och äter frukost och väntar på att jobbet aka börja. Så man gör inget mer än jobbar på vardagarna. Men när nästa lön kommer ska jag ta mig själv i nacken och köpa gym kort, vakna tidigare, gå och gymma tidigt, hinna hem och duscha och ta det lungt efter träningen en stund och sen till jobbet. Sån rutin ska jag få i mig. Sen får man hoppas att jag inte är så trött på morgonen. 
Födelsedagen gick bra. Åkte till systemet vid 13 och köpte med mig 10 öl,rose vin & blue nun. Vi tog ett par bärs på förmiddagen där och åkte till tumba, Kai skulle fixa ngt rör hemma hos Hectors föräldrar (tatueraren i Tumba tattoo) 
Kai hade fixat tid åt mig också som födelsedags present. Så tiden är om typ två-tre veckor. Nice! 
Vad det blir säger jag inte. Det tar jag bild på och visar upp här sen. :)
Efter det åkte vi hen till mig till högdalen, hämtade smink och grejer sen åkte vi till Kai och förfestade och sen åkte jag,Laura & Kai till kellys och träffade Kais två polare. 
Festade där nästan till slut, åkte till donken och käka sen hem till Kai och drack lite. 
Trevlig kväll men nå saknade jag mina bästa vänner! 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: