5 April

2013-04-05 / 13:44:17
halloj.. Vet inte hur jag ska börja!? Inget speciellt att komma med, tänkte bara lägga ut lite bilder från dom senaste tre/fyra åren. Kollade igenom lite bilder från photo booth och skrattade lite för mig själv :D

Så här kommer lite bilder från 2009-2013


Jag&Minna lekte doktor i skolan ;)


Jag & Saana


Saana & Jag för festade hos mig engång :)


Jag & Mormor flummade oss engång :) Grattis Mormor hon fyller år idag.


Första bilden jag tog med denna dator. Haha :D 2009


Sommar 2010


Syrran & Jag


Haha jag och Minna flummade oss med Photo booth..(2009 eller 2010)


En sväng till Paris ;)



Sommar 2012


Bild 5 April 2013

Imån fyller jag 20år och känns att jag ser precis likadan ut som när jag va 17..


Sista arbetsdagen, sen är jag ledig hela helgen :) Få se vad jag tar och hittar på imån.
Mer än att jag går i på bolaget, köper något att dricka, dricker det ensam om inte någon hakar på :)
Så kan man också göra =)

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: