21 april

2013-04-21 / 12:35:17
Godmorgon säger jag! Vaknade för ca 40min sen. Sitter och dricker kaffe nu och tänkte börja göra frukost strax när jag orkar lyfta arslet ur soffan. Är hos Kai och på helgerna brukar vi göra riktig frukost med bacon,äggröra,smörgåsar,grönsaker, yoghurt
osv. På vardagarna orkar man inte börja med sånt eftersom vi aldrig äter frukost tillsammans för jag har jobb och Kai skola. O vi vaknar olika tider. 
 
Har inte bloggat på länge men kortfattat vad jag gjort..
Inte ett skit.. Haha jobbat,jobbat & jobbat.
I fredags åkte jag till söder och mötte upp Kai vid gröna jägarn men det stängdes vid 01 så vi fortsatte till en annan krog och jag tog en öl.
Det blev kanske 4-5 starköl så hade lite ont i skallen igår på morgonen men hoppade in i duschen och piggnade till och promenera till affären för att köpa frulle osv
Så igår blev det bara film och soffmys.. 
Inte länge till så kommer Marianne wihooo..Hoppas veckorna går fort nu!!
ojooo.. På torsdag kommer ju lönen! Fan va skönt!
Nu ska jag hoppa upp och börja med frukost.
Tjingeling!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: