2 April

2013-04-02 / 06:43:59
vet inte vad jag ska börja med... 
Svin trött!! Sitter i tåget på väg till jobbet.
slutade 23.20 igår och va hemma hos Kai vid 00.00 vi satt uppe och babblade hur sent som helst och plötsligt kollade jag på klockan och märkte att jag hinner sova 2 timmar.. Misstänker att jag sovit 1 1/2 timma för vi låg och babbla i sängen en stund. Jobbar från 07.00-14.30 plus att jag har larmtelefonen så jag vet att det blir övertid. Sen när jag slutar så måste jag hem och städa rummet och grejer.. kanske skjuta upp det tills imån? Orkar inte! Imån är jag ledig, vill bara slänga mig i säng när jag kommer hem. 
Morgonpass inte min grej! Så förmodligen kommer min morgon gå åt helvete.. Specielly när jag är trött! 
 
justee igår skrev jag ju om hur man ser all sorters folk varje dag när man sitter på t-banan.
Hoppade i tvärbanan idag och miyt emot mig såg jag en man kring 45 som hade svarta klackskor på sig. Såg lite lustigt ut haha :D
Den när han hoppa av så såg han ut som en riktig diva när han gick me. dom skorna :D
jaa man har ju på sig vad man vill.. hahah! 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: