1 April

2013-04-01 / 15:47:12
sitter i tåget påväg till jobbet så passar på och skriva nu för är framme först 15.51 
Måste säga att jag har tröttnat på dethär med att åka buss och tåg hela tiden. I början var det inte jobbigt. Men nu sitta i 25min till sankt eriksplan.. blääh.. Men ibland kan det vara intressant. 
Man ser allsorters människor.. 
Nyss gick det en tant omkring här och mumlade och kalla alla för massa dumma grejer. Ignonerade henne så hon la inte ens märke till mig. Men en man som sitter några stolar ifrån mig sa till kärringen att sätta sig och hålla käften.Tanten blev alldeles tyst och gick iväg. 
Haha :D
här om dagen satt en medelålderskvinna mitt emot mig och pratade i telefon och sa att hon precis kommit från rättegången och att hennes ex fått dom över misshandel ellee något. Tänker dom inte på vad dom egentligen pratar!? 
Jag skulle då inte sitta och snacka om sånt. 
 
anyway..
Jätte härligt väder. Solen skiner och det värmer skönt! 
satt på uteservering idag vid medborgarplatsen med Kai och hans kusin och hans flickvän. 
hade varit gott med bärs men tog kaffe medans andra drack öl. Men det får bli bärs nån annan gång när jag inte ska iväg till jobbet. 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: