29/10

2012-10-29 / 15:33:58
Halloj! Tänkte mobilblogga här medans det är reklam på tv.
ligger nämligen i soffan och glor på tv. Seg dag idag.!
låg i sängen ända till 2 orkade inte stiga upp. 
Tänkte berätta om min helg lite kort. 
I fredags så hade jag en tvsittarkväll :D hela kvällen låg
jag och kolla på tv x factor och grejer. Sen på lördag 
bestämde jag och Saana att vi dricker och fira halloween 
nu istället för nästa fre/lör så vi gjorde det och hade det
riktigt Nice! Igår mådde jag dock inte prima men de var det värt.
låg och kolla på tv och film och gottade i mig massa gosaker igen. 
Något positivt med bakis är att man alltid är skit sugen på godis eller
chips och det är såååå gott och käka när man är bakis
nu orkar jag inte skriva mer för får sendrag i handen. Och reklamen
på tv är slut :). 
 
-MinnaaPee
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: