WoopWoop

2012-11-22 / 12:35:30
Tjohoo!!
Dagen började riktigt bra idag.
Vakna vid halv nio tiden steg upp och hoppade in i duschen kl tio var det då dags till arbetsförmedlingen.
Det stog att det är från 10-12 öppet hus och det var oblikatoriskt och gå dit. Jag skrev in mig gick runt, var säkert kring 40pers där. Gick bara runt och kolla på olika jobbcoach papper och man skulle då välja nå jobbcoach eller
skit. Valde en som lät bäst för mig. Och tänkte sedan, varför går jag runt omkring här med. Funderade på vad jag skulle hitta på eftersom jag redan var klar halv 11. Bestämde igår att pappa kommer o hämtar mig kl 12.
Så jag promenerade till tornedalsskolan, gick och prata med studiehandledaren om att jag vill komma tillbaka till skolan och göra klart matte A som inte blev klar innan jag tog studenten. Sedan valde jag Naturkunskap B
som är en fördel att ha om man ska studera vidare. Eller jag tror det till och med är oblikatoriskt att ha om då inte medicinskgrundkurs räcker som min gamla lärare funderade över. Men NV får jag studera på distans och göra proven i skolan sedan.

JIPPIIEE... Min fd arbetsgivarer ringde precis.. Fick jobb på julafton och 27/12 och 28/12 Naaajs!!!

Nu fick jag bråttom ska iväg på ärenden med pappa.. Hejsvejs!

Dagen blev ju bara bättre!

MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: