Lördag=boring

2012-11-10 / 15:09:40
 
Vaknade rätt sent idag också eftersom jag fick sömn först vid 02 tiden.
Vaknar man sent så känns det som att hela dagen blir förstörd vilket det nu gjorde.
nu ligger jag och kollar på polisskolan. Inte filmen utan serien på kanal 5. 
Där dom tar kända personer till en polisskola och tränar till poliser. 
riktiga poliser blir dom ju inte men en rolig program att se på. 
Hade gärna själv också vela delta ;) ser roligt ut. Riktigt fåniga är vissa tycker jag.
orkar inte göra ett skit faktiskt idag. Disken och tvätten väntar, men nu slappar jag. Får ta det senare. Mat måste lagas men känns som att jag inte ens orkar det. Klarar mig nog på smörgåsar och flingor eller nått smått. Men ska se om broshan hungrig. Vädret är också skit så blir nästan irriterad. Bläh..
nu gnäller jag igen. :D 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: