26/11

2012-11-26 / 19:03:00
Tjena har inte riktigt hunnit blogga för har varit lite här och där. Helgen spenderade jag med syrran med bastu osv.
Kul att jag haft något annat och göra också än att sitta hemma hela tiden.
Måndag idag och väntar redan till fredag.. Inte fest eller nått utan SKOLA!
Ska till skolan och göra matte, måste tyvärr köpa egen bok vilket lär bli dyrt men whatever..
ojuusstte.. Sedan kommer ju Leevi till oss på fredag och sover över, gissa vem som ska myspysa! :)

Har nu massa "mål" jag vill uppfylla. Bland annat först och främst börja på högskola direkt jag är klar med
Matte och Nv.. 
Umeå lockar väldigt mycket eftersom dom har sjuksköterska utbildning där och samt får jag chansen att testa ett nytt ställe. Iförsej så har Kemi ju sjuksköterska utbildning med det är för nära och det är i Finland.
Det finns en till grej som jag sååå gärna vill göra och testa på Välgörenhetsjobb i någon "fattig" by utomlands, hjälpa till barn framförallt.. Men det lär inte bli av förrens jag är klar med utbildningarna jag vill. Kan ju inte göra hundra saker samtidigt.. Men jag hoppas att det är möjligt nångång i framtiden!
Har inte så många som peppar mig med dethär (Kanske det inte tror att jag är kababel att göra detta)
Eller tror på mig, okej kan förstå att det kanske är svårt att fatta/förstå eftersom jag inte varit den bästa eleven och den bästa på att plugga och har haft mina dåliga perioder i skolan då jag inte orkat göra ett skit..
Men det känns som att man blivit en helt annan människa sen man slutat skola. Man har blivit mer självständig
man har jobbat, man har märkt när man inte haft jobb hur tråkigt det är att sitta hemma. Hur man börjar sakna skolan osv. Men det är så svårt att förklara för folk hur mycket jag egentligen vill detta så de har väl svårt och fatta det då men whatever upp till bevis.. Såklart det skulle vara roligare ifall folk peppade eller något. Men jag bryr mig så inte längre :) Jag är så pass stark så jag klarar detta på egen hand. Har slutat prata om utbildningar osv..
För som svar får jag Mmm..Joo.. Precis...Gör det.. Men struntar i det :)
Vet själv vad jag vill och hoppas på att allt går som jag tänkt mig eller hur jag vill att det ska gå..

Nu avslutar jag här för snart orkar man inte ens läsa mer :D

-MinnaaPee

 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: