Vill jag,vill jag inte?

2012-05-14 / 16:53:30
Tjena!
Kom precis från bastun, gubben ville värma bastun efter jobbet så..
Nu sover han och jag glor på tv och bloggar medans jag hinner för ikväll kan jag inte för det är ishockey på tv och då lär jag få sitta och glo på det istället.
Nej men faktiskt, det är rätt roligt och glo på hockey då finland har match. Dom andra matchen bryr jag mig inte om :)
Håller tummarna för finnarna ikväll :)
Juste.. Hittade ett par jobb som lockade inom äldreomsorg i Göteborg. Dem söker sommarvikarier från 11 dagar - 3 månader. Asså fatta va sugen jag är, jag vill! Jobba sommaren någon annanstans. Jag har ju gubben här så det lär bli lite tråkigt om man måste lämna hit honom, men som sagt.. Jag har planera detta hela hösten och vintern. Eller jag och Marianne har planerat. Vi snackade om att vi drar härifrån, vi söker jobb och grejer. Nåja vi hittade bägge gubbar innan vi ens hann gå ut skolan, vilket vi inte skulle göra för vi skulle dra! Men nu blev det såhär.. Men inget jag ångrar.
Men dehär är alltså något jag vill göra.
Jag ska skicka CV och personligtbrev till några ställen där dom söker sommarvikarie. Det skadar ju inte om man skickar? Man behöver ju inte ta det om man inte vill!?

Men asså 50/50 om jag vill dra eller inte? Det är ju bara ett par månader jag snackar om till och börja med.

Ähh.. Jag skickar in CV det är ju inte ens säkert att man får något svar ens?

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: