Valborg

2012-05-01 / 23:01:10

Japp igår "firade" vi alltså Valborg. Jag Mikko,Erika och Sakari åkte hem till dera föräldrar och där satt det folk och drack och grillade i grillstugan. Fanns massor med gott och äta mums :) så vi satt där i nån timme och umgicks med folk och åkte sedan hem till Sakari och fortsatte i dricka. En trevlig kväll allt som allt. En sväng till jetset var vi med. Men efter att man nästan druckit upp en 0,7 flaska sprit så mådde man ju inte så toppen på morgonen. Har spenderat hela dagen i soffan men en snabb sväng va jag till affären och köpte mat så gubben fick börja laga mat åt
Mig thihi :) Bra att han kan laga mat så slipper jag ;P
suttit och kollat på man in black med gubben men han somna och nu tog de slut.
Va fan ska jag göra? Är inte trött och Sakari snarkar. Bläähä.. Eller om man bara drar täcket över huvudet och drar och sover själv oxå?

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: