Uppdaterar igen

2012-05-11 / 07:40:52

Sådär ja.. Uppdaterar igen eftersom jag inte har någonting att göra. Nu har jag suttit här i en halvtimme, läste happisbladet. What's next? Sitta tills 12 sedan ta lunch sedan komma tillbaks och sitta till 3 som vanligt. Sitta bara. Rätt soft men annorlunda. Tiden går så sakta.

Dagens planer är väl och sortera tvätten
Efter jobbet sedan åka till gubben och vi ska väl till Subway och käka, vi har planera och göra det fleeera dagar nu men det har inte blivit av. Idag då :) sedan ska jag hämta min balväska jag vill ha från Aleksi 13. Fanns bara en kvar i tisdags (hoppas den finns kvar!!)
Det var det. Kan bli fler inlägg under dagen om jag är riktigt rastlös.
Förmodligen om ett par timmar är jag halv död och trött eftersom jag vaknat upp vid 4 redan.
Idag ska jag ta powernap vad än gubben säger. Jag sover alltid så länge så han blir irriterad när han inte får uppmärksamhet :D det blir jag också när han sover så. Det gäller bara o försöka övertala att han sover med så får man sova ifred ;P.


Btw.. Skit väder!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: