Tjena bloggen!

2012-05-30 / 13:32:05
Nu har allt löst sig.. Mår mycket bättre!
Väntar här på Marianne, hon kommer strax och hämta mig till skolan för dom i skolan har lite information angående balen som är på LÖRDAG :D Lite nervöst ska jag säga, det jag ser fram emot är ju att man ser ut som en prinsessa och att hela dagen blir oförglömdbar!!
Efter att vi varit i skolan ska vi på våran sista dansträning och sedan iväg till dressman och leta en slips åt Ville.
Sedan spenderar jag nog resten av kvällen med Sakari <3 :)
Är på riktigt bra humör alltså!
FÖRUTOM att jag var i den tron att studiebidragen har kommit idag, vet inte riktigt hur jag kollat :D ?
och att jag idag ska då köpa de sista som behövs inför lördagen, men nix... Det får bli imorgon då studien kommer på riktigt.

Kyss!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: