Sista jobbdagen!

2012-05-11 / 06:25:49
Känns rätt skönt att halva (mer än halva) praktik tiden har gått. Idag är det alltså sista dagen på jobbet, vilket känns oerhört skönt ska jag säga! Idag kommer min lärare Åsa till Bandet och ger samtidigt telefon numret till nästa praktik plats och tid vilken tid jag ska vara där, när min nästa handledare är där ska jag också dit. Jag hoppas och ber att det inte blir till helgen. För i helg vill jag ta det lungt. På måndag och framöver går bra :)
Ojuste! Vi fick klart vårt projektarbete igår, vilken lättnad! Nu är den pressen över.
Vi hade hjärt&lungräddningskurs på marielundsskolan för niorna. Det gick kanon och var roligt och lära dom det,
och det är alltid ett plus och kunna det.





Ser dock lite sömnig ut fortfarande för har vaknat lite över 04 idag för kl är ju ändå 05 finsk tid och gubben åkte och jobba och körde hem mig innan det för jag ska ju jobba 07 så här har jag suttit och läst aftonbladet, druckit battery så jag inte däckar på jobbet och nu är det nog dags och koka lite kaffe. Måste knalla iväg till jobbet om ca 20 min.

Hejsvejs!

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: