No name..

2012-05-07 / 11:15:48
Hej & hå
Har inte bloggat på ett par dagar nu för har suttit hos gubben. Jobbdag idag, kom hem för en stund sen. Tog lunch redan nu för mådde så jävla illa på jobbet. Kände mig spy färdig hela tiden och huvudvärk har jag också. Snälla nejnejnej.. Vill inte bli sjuk. Har ledigt imorgon och onsdag. Sedan på torsdag har jag en viktig dag då jag måste göra projektarbetet med Saana. Gubben har feber och snuva så kanske är smittan på väg ? HOPPAS INTE
Hade redan halsont ont i torsdags och fredags med det gick över sedan. Men är den på väg tbx ? Nått är på tok nu.
Ta överdos av panodil hot och huvudvärkstablett och käka något och sen knalla tillbaka till jobbet.

PussPuss

-MinnaaPee



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: