LiarLiar

2012-05-21 / 16:17:21
Jag vet inte vad jag ska säga eller börja med.. En riktig skit dag idag ska jag säga. Tur så kollade jag om arbetsschemat och märkte att jag inte hade jobb idag. Men ändå så vaknade jag halv 4 med vid 7 la jag mig igen och vakna halv 9. Hade tråkigt hemma och orkade inte sitta och sura hemma så jag promenerade hem till broshan i de härliga vädret men inte ens det hjälpte humöret. Satt hos broshan ett tag och vi snacka dittan och dattan och det hjälpte. Sedan tog jag och slängde i mig en grogg och tog en lite tupplur sedan promenerade jag hem och här ligger jag i sängen och väntar på att denna dag är över och hoppas på att morgondagen blir bättre!


<3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: