Halsont

2012-05-03 / 22:32:26
Igår började när jag vakna hos gubben ont i halsen ajaj.. De gick över, de kom igår kväll sedan gick jag och la mig och nu har jag jobbat från 13.30 - 22.00 (men fick sluta vid 21.00 redan) Har haft halsont hela dagen på jobbet och det blir värre. Nu har jag vidrigt ont och plus nästäppa. Fucking najs! Imorgon jobb och sedan min enda lediga dag på lördag tänker jag då inte spendera i sängen. Nej,nix,njet,never! Jag ska vara med Gubben eftersom jag varit tvungen och sova två dagar ensam hemma nu eftersom jag har så härligt arbetsschema som krockar med hans osvosv.. Valivalivali.. Sitter och gnäller nu igen. Allt som allt har jag bara 4 arbetsdagar kvar på Bandet vilket känns skönt! Fast det har ju varit en helt okej plats. Men jobbar alltså imorgon och kommande söndag,måndag & Fredag.
(
egentligen torsdag också men eftersom vi ska ha vårat projektarbete så måste vi ta ledigt)
När jag kom hem lite efter nio så slängde jag direkt på mig mina mysbyxor och t-shirt. Var såååå trött.
Nu ska jag ta dra min sista cigg för idag och krypa ner under täcket sedan och vänta på morgondagen :)

Kiss n hugs


sexy and I know it.. HAHA :D

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: