Godnatt!

2012-05-21 / 21:55:23
Riktig ASS dag! Ligger i sängen igen.. Tog en tupplur tidigare och sedan en dusch och promenerade iväg till torneå en sväng och kom sedan hem och slängde på mjukisbyxor och gick och la mig i sängen igen.
Tror jag vill gå och lägga mig strax, men jag hoppas på sömn alltså!
Hatar verkligen och vara ensam när man mår dåligt...
Jag har varit aktiv idag med promenader :D Det har nog blivit närmare 7km idag..
Först till torneå till broshan och sedan promenerade jag hem tillbaka och sedan nu på kvällen promenerade jag till torneå oja.. Faktiskt rätt skönt och promenera i sånthär väder.. Riktigt fint väder har det varit idag!


Allt känns hopplöst nu! Bloggar igen när jag är på bättre humör och saker & ting är bättre!

allt för mig!

-MinnaaPee

<3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: