Goddagens!

2012-05-26 / 15:27:41
kortfattat... Min sk. föredetta han jag helatiden kallat för "gubben" här. Japp igår så bestämde vi att vi låter allt vara, någon av oss är alltid på dåligt humör osv, japp det stämmer.. Konstigt så reagerade jag inte på hela saken destomer ? Men på kvällen man bara exploderade liksom.. Men eftersom jag festade och hade kul med mina närmaste så fick gårdagen en 9+ poäng. Jag fick prata ut. Det blev både skratt och gråt. Men en härlig kväll hade jag igår! :)
Tusen tack till er <3

Kom hem för en stund sen och ska nu hoppa in i duschen för ser ut som fan och hans moster, sedan promenerar jag väl hem till broshan och hämtar mina grejer och promenerar iväg till syrran för hon bjöd dit mig ikväll och kolla på eurovision songcontest. Så att kvällen spenderar jag då där. :)

Kyss!

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: