Go Minna!

2012-05-09 / 21:30:48



Go Minna! Igår bestämde jag nu jävlar ska jag sluta röka! Gubben var ju med på det. Eller minska osv.. testade Nikotintuggumi.. Nej Fyfan ! El-cigg har gubben haft ganska länge så han grävde fram den men nej, det var inte heller min grej. Man börja bara hosta och de smakar ingenting!? Äcklig känsla i halsen får man bara av det. Så då åkte jag till shell i går och köpte catch eucalyptus snus (Snusar vanligtvis aldrig, men gjorde det i höstas när jag försökte sluta röka)
Tycker inte ens om snus, tycker det luktar förjävligt och grejer men catch eucalyptus är något jag tål. Det gick bra, var inte ens så sugen på röööki mer, tills då gubben förbjöd mig totalt.
Jag gömde dosan och tog alltid en då och då tills han då limmade fast dosan. Men jag lyckades riva upp den, men sen blev det en jävla tjat och jag blev sur och spola ner alla påsar som fanns kvar i dosan mitt framför näsan på honom. Happy now ? :D
Nu är han glad igen. Men jag är lite små grinig. Han lämnade 3 cigg till mig nu när han åkte och cruisa med Erika men jag tänker inte röra dom! Snus har jag inte mer. Men ska inte röra cigaretterna! Bara bita ihop nu!
Jag vet att jag kan om jag verkligen försöker! :)

Wish me luck!




El-cigg ^


-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: