Fett less..

2012-05-15 / 10:55:33
Tur så är skolan över om ett par veckor. Förutom att jag inte klarat matte A men det måste jag nog fixa på hösten, nu hinner jag inte. Idag kom jag till skolan för att lyssna på lite balgrejer.. och göra rapport om projektarbetet, men det blev inte av för vi tjejer satt och babbla bara. Så jag åker hem strax och gör det hemma då.
Sitter i bildsalen just nu och skulle behöva hjälp med fotot jag inte fixat färdigt än. Men nej, läraren stack på lunch. Just nu är jag jävligt stressad, ,myror i brallan orkar inte sitta still vill hem men har ingen skjuts. ADHD
Tror jag sticker till moster nu eller något orkar inte sitta och vänta..

FUCK FOTOGRAFISKBILD!!!




Ser väldigt het ut just nu men beror kanske på att jag vaknat halv 5 och har inte sovit ett blund sen dess..
Tror det blir Powernap när jag kommer hem så är man kanske på bättre humör när man drar hem till gubben så slipper han lyssna på när jag gnäller hela tiden :D



-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: