Fegis ?

2012-05-23 / 15:33:49
Tror jag är en lite fegis egentligen som inte alltid vågar visa var skåpet ska stå!?
Eller så är jag allt för snäll helt enkelt ? Jag brukar ge människor en till chans & ibland en till & en till..
Människor gör misstag visst, men när det gör det konstant börjar det ju nästan kännas hopplöst.. Inte villig och erkänna misstag och fel och bortförklaring efter bortförklaring.
Det är dethär som sårar mest! Hur hemsk sanningen nu än är, så är det den jag vill höra än bullshit.

Jag har ändå stigit upp ur sängen jag gömt mig i, i två dagar och tänkt & tänkt..
Jag ska inte ligga hemma och ruttna tänkte jag. Så nu ska jag hoppa in i skorna och raska iväg på promenad hem till broshan! :)

-MinnaaPee



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: