Åå hjälp !

2012-05-09 / 06:34:39

Japp.. Då börjar jag med att vi satt och kolla på hockey igår med gubben,Mikko & Erika och Finland vann :) gött!! Sedan åkte dom hem men frågade om det var okej och lämna hit leevi för han låg och sov redan. Han sover till kl 8 och vi kommer då. No way.. Fuck vaknade 4-5 första gången och tog napp flaskan och värmde lite välling. Sedan vaknade jag andra gången NU! Har varit uppe i en halvtimme.. Kl är halv 6!
Leevi är pigg som bara den, kryper runt och leker och skrattar. Fatta va morgon pigg. Jag sitter upp och håller på och däcka typ. Nu luktar det skit.. Dags och byta blöja ? Eller sparka upp gubben och be han göra det!?
Nej då taskig är jag inte :)


-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: