Ruttnar hem!

2012-03-31 / 18:36:42
Det är alltså lördag. Ingenting att göra! Nog för att jag inte ens har kollat upp med folk vad dom pysslar med men förmodligen så dricker dom och jag tänkte vara nykter idag. Har varit på språng hela dagen hos Mikko&Erika oja... :D
Men kom hem nångång på eftermiddagen och har legat i sängen sen dess. Kollat på Vampire diaries & One tree hill
Jätte sugen på något gott. Chips&dipp eller något men orkar inte promenera till Ica :P Menmen.. Om jag får tummen ut ur röven så promenerar jag iväg. Annars surar jag med någon frukt i handen här hemma! :D
Fan vilken Pain in the ass kväll.. Blir helt tokig, har inte suttit eller sovit hemma på fleeeeeeera dagar. Bara kommit hit efter skolan för att hämta kläder och grejer :D Och nuså vet man att man ligger hemma hela kvällen så blir man nästan gråtfärdig! Finns inget och göra :D Förutom mina läxor då.. Kanske ska jag börja med dom nu när jag kom på att de måste vara färdiga på måndag...
Imån blir det en bättre dag!

Kiss n hugs!

-MinnaaPee

Juste.. Va på dansträning i onsdags. Två suddiga bilder på mig och Ville när vi FÖRSÖKER dansa.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: