YO!

2012-06-05 / 23:58:50
Tjenaaaa.. Ingenting vettigt och skriva om men tänkte bara ta en sånhär random uppdatering. Alltså sov över hos Erika&Mikko och gubben jobbade ju natt och kom dit vid 06 på morgonen och kröp brevid <3 Sedan sov han ganska sent eftersom han jobbat. Så hann vara med honom en timme innan han då åkte hem och grejer. Ganska trist nu när han jobbar natt så hinner man som inte ses. Nu märker man hur trist det är när han jobbat ettpar nätter.
Själv var man till klippan och hämtade arbetsschemat idag. Massor med jobb men nå känns det skönt när lönen kommer. 27 ska jag egentligen börja men dom frågade om jag redan vill börja på midsommarhelgen, Går utmärkt för mig sa jag. Nästa vecka har jag två prövdagar och får känna på hur det är och jobba morgonskift och kvälls.
Faktiskt ganska kul.. Riktigt jobb nu alltså. Ingen jäkla praktik som jag nu haft, fast jag har ju trivts på sista praktik stället. Studenteleverna har ju aktiviteter under veckan, igår hade vi uppdrag vi skulle göra runt stan och idag var det väl bara träff där och umgås med folk, imorgon är det då seskarö som gäller, få se om jag drar dit. Alla dricker tydligen. Jag drack igår och känner inte för och dricka förrens på fredag när jag tar studenten. Väntar verkligen!
Japp men tänkte stiga upp vid 09-10 tiden så jag drar och tar en rööki och sen krypa ner under täcket. Joo städa rummet idag o bytte sängkläder.. Såååå härligt och krypa ner under rena sängkläder, och nu sover jag i min egen säng. Alltså minns inte när jag sovit sist hemma. Borta bra men hemma bäst ? Så brukar man ju säga, fast helst vill jag ju ha gubben brevid men nå är det skönt och ta det lungt hemma o hoppa ner i sin egna säng. Måste ju erkänna att jag har mycket skönare säng än va gubben har LÄLÄLÄ!!

allt för mig.. NattiNatti!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: