Snabb uppdatering..

2012-06-12 / 23:34:25
Väldigt trött var jag på morgonen när jag skulle stiga upp 05.30 för att vakna upp till jobbet.
Första arbetsdagen och jag tyckte det gick kanon! Personalen var trevlig, jag var pratsam inte alls blyg. Kände mig rätt trygg där. Så jag ser fram emot dessa 8 veckor jag ska jobba där. :)
Jobbade från 07.00 - 16.30 och såklart är det lite jobbigt då och då men känner att detta klarar jag!
Men fysiskt ansträngande kommer det att bli märkte jag. Men får samtidigt erfarenhet av detta nu, men jag är bara så glad att jag fått jobb nu!
Det ända som händer just nu är ju att jag jobbar och sedan pendlar hem. Kompisarna jobbar ju också hela sommaren, och det tråkiga är ju att man alltid inte har passande arbetsschema.. När man är ledigt så jobbar alltid någon kompis. Så typiskt! But life is life...

Imorgon har jag infomöte på klippan kl 08.00 så dags och gå och lägga sig kanske ?
Kvällarna är bara så jobbiga för mig just nu när tusen funderingar snurrar runt i huvudet när jag går och lägger mig vilket är jobbigt.
Så ska försöka sova nu medans jag fortfarande känner mig sömnig, så att godnatt på er och jag drar täcket över mig nu! :)

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: