BAL

2012-06-04 / 16:56:31
VILKEN BAL ALLTSÅ!
Minne för livet alltså, det så satans kul så att det inte går att beskriva!!!
Började ju och fixa mig redan vid halv 11 och sedan vid 13 när allt va klart tog jag lite vin med Saana och sen kom Petter och hämta Saana från gården med Limmon så jag hoppade in med dom till skolan där jag då träffade Ville och efter en stund hängades på skolan och väntan på att alla var på plats så börja vi åka smått mot statshotellet. När bilen närma sig röda mattan blev man ju nervös men alltså det var skit kul och det var mycket folk som var och kolla på trots att det var dåligt väder.. När vi kom in till hotellet var det ju direkt till baren och beställa en sider :D När det var dags för middagen fick man välja mellan vatten,rött eller vitt vid eller så öl. Jag var ju tvungen och ta vatten i ena glaset började känna på mig vid typ 7 att jaa nu får jag ta vatten i mellan. Måste ju orka till kl 3 ? :D
Slutligen när vi kom till krogen eller dit ner började festen alltså.. ALLA dansade och hade svin kul!
Och känslan att vara finklädd för engångsskull med håret uppsatt och smink och grejer.. Awesome!

Nuså ska jag fortsätta med städandet.. Storstädar rummet just nu!
tre bild får ni smaka på, orkar inte lägga in massa nu eftersom alla är på telefonen..

-MinnaaPee




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: