19 juni

2012-06-19 / 15:05:58
Jaa då har man inte bloggat på ett bra tag men har inte haft tillgång till dator för har varit hos gubben hela tiden och internet funkar inte där så att.. Telefonen är så jobbig att blogga med, tar så himla länge.
Som sagt, har inte gjort så mycket under dessa dagar som varit.. Samla gamla :) & Umgåts med gubben <3
Har vaknat vid nio tiden och kom hem vid elva nångång när gubben körde hem mig på lunchrasten. Jag gjorde riktig lunch till honom idag så det var bara och sätta sig på stolen och så kom jag med maten.. Visst var jag duktig? :)
Stackars som måste jobba, så såklart dukar jag fram maten när han kommer på lunch, visst är jag omtänksam? :DD
När jag kom hem så har jag bara suttit och kollat på one tree hill, vilket jag har saknat eftersom jag inte har kunna kolla på det på en vecka typ? Sedan tog jag en dusch och tänkte börja klä på mig och föna håret och fixa till mig lite. Sakari skulle till sina föräldrar och sedan åka till deras stuga och sätta fast bryggan vid ån där. Så jag tar och hittar på något under tiden och när han är klar så får vi se va vi tar och hittar på :)

Ojuste.. Var och boka tatueringstid igår. 16 juli kl 09.00

Nu ska det bli massa stjärnor vid sidan av ryggen lite mot revbena eller ja.. Svårt och förklara, kommer kanske in en bild sen när den är klar? ;)

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: