1/6-2012

2012-06-01 / 21:27:42
Japp idag har det varit en toppen dag faktiskt! Lite stress men dagen är avklarad och jag är hos Sakari och är barnvakt åt Leevi för Erika,Mikko & Sakari stack till någons studentfest i finland eller nått.. Har inte riktigt koll på det, men whatever..
Vaknat upp 5 idag, Sakari körde mig till Erika tidigt på morgon halv 6 tiden och Erika skulle jobba några timmar på morgonen så jag passa Leevi en stund där.. Tur så fick jag sova från halv 11 till halv 12. Hade annars inte orkat med denna dag. Men vid halv 12 så ringde telefonen, En kvinna ringde mig och sa att hon sett att jag har sökt jobb och fråga om jag ville ha sommarjobb på klippan.. Självklart tog jag jobbet :) Alltså på tisdag hämtar jag arbetsschemat.
Börjar 26/6 Lite spännande med riktig jobb nu alltså.
Sedan vid 2 tiden stack jag till köpan och köpte de lilla jag ännu behövde till imorgon för imorgon är ju ju
ÄNTLIGEN BAL!
Efter att jag snurrat en stud i köpan så stack jag hem till syrran, vi skulle testa min håruppsättning tills imån.
Blev riktigt najs!

Snart tar jag en dusch sedan krypa ner under täcket och Naana.. Måste ju få min skönhetssömn innan morgondagen.. Troligtvis vaknar jag när gubben kommer krypandes brevid i natt <3
Nu måste jag kolla om Leevi sover så jag hinner ta en snabbdusch.. Innan dess, slå en pling till Saana och röka!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: