1 day left!

2012-06-07 / 19:44:20
Studentveckan närmar sitt slut.. Imån är det alltså den dagen jag väntat på hur länge som helst.
Igår var vi ju till seskarö och hade det trevligt.. Mycket folk och många drack! Imorse va ja tvungen och stiga upp tidigt för att hinna se gubben under dagen, så jag vaknade med en rolig huvudvärk vid nio nångång så att då var det bara upp o duscha och slänga i sig två huvudvärkstabletter. Sedan iväg till gubben och försöka vara så pigg som möjligt.
Nu precis när man INTE får vara trött så är man det. Ikväll ska det göras smörgåstårta inför morgondagen och jag måste hinna duscha o grejer. Åh nej! Behöver min skönhetssömn! Måste vakna upp ca 2 timmar innan vi ska vara på torgen, alltså halv sju så stiger jag upp och vid halv 9 måste vi göra där.
Juste måste ännu stryka min klänning lite.
Har sprungit och handla med farsan och farmor. I ca 3 timmar. Sedan när jag väl va hemma hade vi glömt jordgubbssylt till tårtan och samt blöjor till Leevi så hann inte ta mer än en kopp kaffe och sen va vi iväg igen med farsan. Riktig stress dag! Men vill ju ha morgondagen perfekt! Nu har man allt som behövs och imån tar jag STUDENTEEEEEN!!!
Festar hemma med släktingar och sedan när dom har gått blir det Party all night long med tjejerna :)

Bilder kommer upp kanske på lördag, förmodligen sover jag hela lördagen pga bakis. Men söndag då ;)


Smått sliten kanske ? Ligger i sängen för har matkoma!


-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: