Tjeeeena :)

2012-07-08 / 17:53:05
Japp kom hem precis.. Har spenderat helgen hos moster, har grillat och grejer och haft det trevligt.
Fått lite annat & tänka på. Har även varit med Marianne igår, vilket kändes otroligt skönt för har inte hunnit spendera tid med henne på läääääänge. Så igår var hon min <3 :)
Ikväll ska jag götta mig med chips och film och bara vara för mig själv. Behöver detta, lite lugn och ro!
Imorgon är det en ny vecka och jag ska "börja om" Ta allting på nytt börja tänka på mig själv ibland också.
Har en ny arbetsvecka framför mig. Skönt och ha någonting att göra.
Minna is back!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta och rensa lite ogräs på gården, efter det.. Filmmys !


ser ut som en påkörd babian men kanske beror på att jag tagit ett par kalla igår och idag känns det lite i kroppen..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: