Rubrik Saknas

2012-07-13 / 19:39:43
Helööu! Latmasken här.. Ligger i sängen och känns att jag somnar snart :)
Jobbade från 07.00-16.30 och efter det kom farsan och hämta mig och kom hem och käka och så stack vi och handla.. Och kom hem för ca. 15min sen :D
Resten av kvällen ska jag bara ta det lungt så jag orkar en 9 timmars arbetsdag imån också. Jobbar hela helgen och på måndag får jag min tatuering som jag längtat efter!! WoopWoop

hah.. Joo förra inlägget då jag satt i mitt rum och drack lite öl.. Blev ju bara mer sugen och var tvungen och dra till affären och hämta mer och efter det stack jag till Minna och det blev ju krogen och allt och man var ju helt askalas :D Det var bara meningen och ta ett par och vara typ hemma? Sånt kan hända..

Film och på med mysbyxorna och undertäcket och ingen ska störa mig idag!
Jävla fyllosar om ni ringer.. :D

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: