Buuu :(

2012-07-27 / 11:03:58
HejHej..
Japp då blev man förskyld igen och inte kul.. Jag hade så gärna vela jobba eftersom jag inte har annat och göra. Idag kom ju lönen vilket var kul :) Vill shoppa men idag ska jag ligga i sängen så jag får vila ut och så att jag kanske kommer iväg och jobba imån? Hoppas! Tror faktiskt att denhär förskylningen kommer från att jag var och bada i onsdags och det var kallt vatten tyckte jag och blåste rejält. Igår kändes det redan i kroppen men i natt var det som värst. Och imorse kände jag mig som värst. Vakna vid 5 och sprang uppe och tog värktablett och sedan vakna jag andra gången lite över nio och gick upp och ingen kraft alls. Hade tänkt och dra & jobba. Men sedan tänkte jag har jag kraft och jobba ? Nej tänkte jag.. Jag vilar idag så jag slipper gå runt och vara småförskyld hela tiden sen. Så idag vilar jag och håller tummarna på att jag kommer iväg till jobbet imorgon.
Nu ska jag vila en stund och sedan ta och fixa tvätten.. Vill iväg till affären och köpa HALSTABLETTER.. ONTONTONT!!

Krya på mig själv och hejssvejs!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: