Måndag.

2012-01-09 / 21:39:06
Japp, jullovet gick väldigt fort, men konstigt nog så har jag väntat på att skolan ska börja nu dom sista 3dagarna.. Vet inte varför.. Men har vela komma in i de vanliga vardagsrutinerna igen. Jag har varit med Marianne hela jullovet och vi ha festat rätt mycket och vaknat på dagen o sovit bort dagarna och vaka nätterna så rätt skönt och komma in i de normala igen :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen ta och krypa ner under täcket och kolla på tv och kanske somna tidigt idag?

Joo och idag beställde jag en Iphone 4s.. Hoppas den inte är allt för svår och använda, är nämligen ganska trög med såna nya telefoner men Marianne beställde en iphone förra veckan och då har jag lekt med den lite och det var roligt och använda den så jag tänkte testa en sån nu.. Har aldrig våga köpa nån dyr telefon eftersom mina telefoner alltid flyger hit och dit. Men nu ska jag ta de lungt med den nya.. :)


Beställde en vit, tyckte svarta var lite tråkig. :)
2-5arbetsdagar alltså förhoppningsvis får jag den denhär veckan :)


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: