Måndag igen..

2012-01-23 / 14:14:44


Mår som en trasig docka just nu.. Skit trött och fan va onödig skoldag. En timme som började kl 11.10 och slutade en liten stund efter det. Men passade på och dra hem till moster en sväng.. Snackade gojja och väntade på att farsan slutade så han fick hämta mig därifrån. Känner mig skit trött, men kanske beror på att jag sovit i fyra timmar? Varför kan jag inte sova fast jag är skit trött!?!? Menmen.. Skulle kunna testa o ta en powernap fast jag vet att det inte funkar. Saana stack och träna direkt efter skolan men jag tänkte att jag pallar inte o träna eftersom jag är så trött. Får bli senare på eftermiddagen. Allt för mig denna gång..
Hadehej! //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: