Latmask alltså!

2012-01-30 / 16:13:04

Helgen gick för fort alltså, som vanligt :( men det gör inget. Vill verkligen att tiden ska rusa nu! Bl.a. För att det är så jävla kallt, hatar vintern! Vill ha vår.. Och för att jag har en jävla itsarifiilis period nu, så som jag och Marianne kallar det haha. Helgen var rätt trevlig, i fredags satt jag hemma hos broshan och chillade och i lördags blev det förresten ingen bowling så det blev biljard på wanhamestari. Och medans alla gamla alkisar satt där och söp så var jag nykter och tog en endaste lonkero. Men en nykter helg som sagt :) sedan efter att vi spelat biljard så åkte jag hem till broshan med Marianne och vi satt där ganska länge och sedan stack jag hem o naana.. Söndagen var trög, gjorde inte så mycket mer än och glodde på gamla andra avenyn serien haha o dessutom har jag redan sett alla avsnitt men det är ju så länge sen så det var roligt och kolla om några :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: