Hmm...

2012-01-31 / 17:05:09
hejsansvejsan! Kom hem här för en stund sen, slutade skolan rätt tidigt idag så jag promenerade hem till moster och satt där ända till 4 typ, sen kom pappa och hämta mig. Just nu är jag på dåligt humör vet inte varför, borde kanske sova bort dethär? Är förbannad på allt, knasigt! Har bara lust och stänga av mobilen och datan och ta och lägga mig. Vafan är dehär för period som är på gång nu!?! Allt är dåligt och skit.. Haha vet inte om man ska skratta eller gråta. Rätt löjligt, men alla har väl såna perioder nångång? Nej nu orkar jag inte klaga här på bloggen hur trist mitt liv är just nu! Nu ska jag slå på en film och hoppas på att kvällen blir bättre! //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: