fett lack!

2012-01-25 / 16:40:48
Blir fett lack på folk som inte betalar pengar tillbaka dom lånat osv.. En idiot är skyldig med fleeera hundra och har inte sett dom pengarna på 5månader.. Detta handlar alltså om över tusen spänn men att de jag har bett tillbaka har varit lite under ett tusen. Skiter i han läser detta.. Aja han är en finne så han kan inte svenska men ändå JÄVLA IDIOT! Aja men jag kommer på något så han betalar.. på ett eller annat sätt.. Åker på kryssning 2februari och det skulle va kul och få tillbaka pengarna innan dess så jag slipper leva som en fattig student ute på kryssningen. Japp men nog om detta.. Hade en ganska kort skoldag idag slutade lite före tolv och sen drog jag,Saana & Marianne iväg o träna och efter det och sola och sedan kom jag hem o duscha och nu ska jag ta och käka något för är rätt hungrig. Sen senare ikväll tänkte jag dra och natta hos syrran för börjar lite senare imorgon så :) Allt för mig tack&hej //MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: