Burn out!

2012-01-26 / 22:37:27

Japp min dag kortfattat.. Har varit på språng hela dagen. Känns det som iallafall. Satt hemma hos Saana på förmiddagen en stund o drack kaffe i snacka skit som vanligt och Ella var oxå där. Efter det satt jag hemma en stund sen stack jag o Saana till stadium och skopunkten och jag fick med ettpar skor från både stadium & skopunkten. :) sedan åkte vi och handla. Efter det körde vi runt en liten stund och Saana körde mig sedan till broshan & Erika och därifrån promenerade jag hemåt. Marianne kom emot mig med hunden och vi gick tillsammans hemåt. Men sen råka jag ringa minna och fråga efter mina smycken jag glömt så hon övertalade ju mig och stanna där en stund och dricka te tillsammans med henne nåja jag gjorde det och kom hem för typ en timme sen. Var på ruskigt dåligt humör tidigare för har ju inte hunnit äta något.
Men nu är man mätt och glad igen. Nu ska jag ta o hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket. Och imorgon är det ju fredag, Gud va veckan har gått fort :)


//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: