Bowling

2012-01-28 / 15:10:46

Goddag! Ligger i sängen och bloggar med telefonen. Fett trött är jag! Anyway.. Igår kväll stack jag hem till broshan och hade en hemmasittar kväll. Bestämde redan förra helgen att jag ska vara nykter denna helg! :) vakna vid halv ett idag och steg upp och gjorde frukost till mig själv sen titta jag på tv en stund och blev as trött så jag bestämde mig för att gå och lägga mig igen. Inte sova utan lägga mig i sängen bara och dåså tänkte jag blogga. Ikväll ska jag nog åka och bowla med Marianne och nå randoms jag inte känner men spela roll. Var lite tveksam först och sa nej jag orkar inte men sen sa Marianne att hon kan betala skiten åt mig så why not!? När jag va liten Så bowla jag rätt ofta. Men sen tröttna jag och tyckte att det var skit tråkigt. Men det är ett tag sen så ikväll ska jag äga Marianne! Hon vet inte ens om att jag har bowlat mycket när jag va liten. Är faktiskt rätt duktig på det. Enligt mig iallafall. Få se om jag har kvar mina skills ikväll :)

Trevlig helg !!


/MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: