Barnvakt :)

2012-01-18 / 17:49:10

Jaa här sitter jag och mobil bloggar. Har sovit i liakka i två nätter nu och tagit han om lilla Leevi för min brors Och erikas arbetsschema krockade och då behövde dom nån som tar hand om Leevi ettpar timmar på morgonen så jag gick upp halv 6 (halv 7 i Finland) drack kaffe med Mikko och Erika innan dom åkte och sen gick jag och la mig igen och hann sova en timme sen vaknade Leevi, jag matade honom och sen somna han om (yes tänkte jag) hann sova nästan två timmar innan jag sen gick upp med honom. Riktig kul o busig dag har vi haft!! Lätt den härligaste bebisen jag känner ! :) men nu vill jag o duscha och byta kläder för Leevi har dräggla och kissar på mig idag och har inte haft rena kläder i liakka så kom hem precis o tänkte blogga en snabbis först. //MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: