2012

2012-01-11 / 18:39:26
Nu har jag tagit tag i saker och ting! Bestämde det redan före jullovet, att jag ska verkligen FÖRSÖKA fixa skolan 2012 odentligt. Sen har jag som mål att jag går ner 2-2,5kg nu(Men egentligen är dedär med vikten inte just precis) Vill bara ha min drömkropp eller en kropp jag åtminstonde trivs i. :) Plus att jag vill vara i form och aktiv med träningen, det har gått som de gått. Men igår var första träningsdag och körde Biceps&Triceps och lite mage. Idag får jag se om jag får någon shuss till gymmet då drar jag men annars får de vara. Hade annars kunna promenera med det är ganska sent nu osv så man är lite trött.. Sedan ska jag tänka lite på kosten oxå. Om man vill ha en filmkväll som jag och Marianne hade igår så kan man köra de nyttigt eller nyttigare än chips&Dipp vi annars kört med. Vi körde grönsaker och dipp igår, byta ut gräddfilen till mindre fetthalt osv. Sen gjorde jag&Marianne god smoothie oxå :) Så om man verkligen är sugen på ngt så kan man byta ut, det ska jag göra från och med nu!

Det känns sjukt att dehär kommer ut ur min mun ^ eller att det är jag som skrivit detta för har aldrig haft det såhär som jag har tänkt mig 2012 ska vara! Nu hoppas jag bara på att jag klarar detta :)
Och att folk slutar kalla mig för fyllekärring! Ja det var jag och Marianne men saker och ting kan ändra sig :)
Spenderar hellre mina pengar på något vettigt än på umppari.. Dörrvakten släppte ju in oss gratis sist eftersom vi är stamkunder. Då var det lite pinsamt :D. Men så mycket pengar jag halsat ner förrförra och förra veckan är obegripligt. Ångrar de så in i H******* . Men nästa gång jag dricker blir det nog 2 februari när jag och Marianne ska på kryssning.
Vilken skillnad i plånboken säkert när man är borta från umppari ett tag och är nykter :)

Det var allt för ikväll tack o hej!


Kiss n hugs
//MinnaaPee




3år gammalbild skulle jag tippa på!?




Fjortisarna satt och drack hemma hos Niko alltid :D
Gamla GOA tider..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: