Trevlig helg :D

2012-02-12 / 22:08:44

Hej.. Har inte skrivit på ett tag nu men hela helgen spenderade jag i sängen nästan. Började på dåligt i fredags med halsont och huvudvärk men jag tänkte inge mer på det. Broshan ringde på torsdag kväll och undrade om jag kunde va hundvakt hemma hos dom under helgen. Japp det gjorde jag då och på fredag eftermiddag börja jag må riktigt dåligt och tog en powernap om det skulle hjälpa men icke! Minna,Emma,Ella,Marianne & Emmi kom då dit på kvällen och jag mådde dåligt och var inte säker på om jag ska följa med på krogen med dom men efter ettpar öl börja det hjälpa och Minna gjorde en riktig BOMB till mig så det hjälpte oxå :D nåja jag åkte iväg och vi stack till Jetset och hade trevligt ;P efter krogen stack jag till broshan och hade svårt och somna för febern börja stiga igen. Najs!! Drack ett par och lyssna på musik innan jag la mig. Sov i tre timmar så var ju skit trött resten av dagen, men gick tidigt och la mig igår :) idag var jag lite piggare på morgonen, stack ut med hunden oså. Men nej det tog inte länge, febern börja stiga igen... Tog en PW och det hjälpte denna gång. Broshan och dom kom vid 6 från Oulu och jag stack hem vid 8. Nu ligger jag halvdöd i sängen igen. Tittade på vampire diaries nyss och är rätt trött nu så tänkte försöka sova strax. Men en sak har jag lärt mig under helgen !! Att jag aldrig mer ska supa om jag känner mig sjuk eller att jag har feber på G :D lite bilder från helgen :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: