Sjukling..

2012-02-29 / 14:48:50
Japp.. Vaknade i morse och kände att jag hade skit ont i halsen.. Tänkte inte så mycket mer på det. Men efter en stund så kunde jag knappt andas. Nästäppa och huvudvärk, kom min kära influensa tillbaka !?! Han vara frisk i drygt två veckor typ. Nässpray har jag inte kvar för Mikko&Erikas kära katt åt upp tippen på den. Skönt! Måste väl rota i medicinskåpet om jag RÅKAR hitta nässpray. Känns som att jag klarar mig inte utan den. Bara jag inte får feber nu! Min helg är förstörd och jag har massa planer inför helgen! :) Aja, nu ska jag och käka min kära frukost jag inte fått i mig idag än och sedan te&huvudvärkstablett och se hur dagen sedan går igång!


Jag&Leevi i lördags :)


-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: