Lördag :)

2012-02-25 / 11:20:47

Tjohoo!
Rätt soft dag/morgon hittills. Vaknade redan kl 8 när Leevi vaknade och mumlade och lekte för sig själv. Vi låg i sängen båda och skrattade en stund innan vi gick upp och värmde lite mat. Riktig soft morgon när man ser att världens gulligaste bebis har vaknat med humöret på topp och ler och skrattar, då blev min dag riktigt Nice! Hela morgonen har vi busa, nu sover lillen så jag har tid och mobilblogga. Nu så har jag hittat min balklänning eller rättare sagt bestämt mig. Jag Hade ett par jag ville ha men jag bestämde mig för och ha en lila klänning. Riktigt fin tycker jag. Så på tisdag ska jag beställa den då :) nu börjar det närma sig. Väntar ivrigt på balen&studenten. Hela paketet :) nu ska jag själv ta och äta frukost för har haft fullt upp hela morgonen så har inte hunnit med det :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: